مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 21:352022-01-07اقتصادي

بامداد. چرا قزل آلا ارزان شد/عرضه و تقاضای ماهی نامتعادل است


یک تولیدکننده ماهی با اشاره به اینکه در ماه گذشته ماهی قزل آلا در مشهد تا کیلویی 80 هزار تومان در فروشگاه ها به دست مصرف کننده رسید، ولی در حال حاضر ماهی قزل آلا ارزان شده است، - ایسنا/خراسان رضوی یک تولیدکننده ماهی با اشاره به اینکه در ماه گذشته ماهی قزل آلا در مشهد تا کیلویی 80 هزار تومان در فروشگاه ها به دست مصرف کننده رسید، ولی در حال حاضر ماهی قزل آلا ارزان شده است، گفت: عرضه ماهی آمور دریای جنوب در بازار به نام قزل آلا و خاموشی چاه موتورها موجب شده تا بار بدون تقاضا وارد بازار شده و تعادل میان عرضه و تقاضا از بین رفته است.

علیرضا نخعی راد در گفت وگو با ایسنا درخصوص دلایل کاهش قیمت ماهی قزل آلا اظهار کرد: در حال حاضر هر کیلو ماهی قزل آلا در مزرعه 65 هزار تومان به فروش رسیده و در واحدهای صنفی و خرده فروشی هرکیلو ماهی 70 هزار تومان است.

این فاصله قیمتی مربوط به هزینه حمل ونقل، بارگیری،کارشناسی و.

است.

قیمت نهایی قزل آلا در بازار کیلویی72 هزارتومان به بالا است.

وی افزد: در ماه گذشته ماهی در مشهد تا کیلویی 80 هزار تومان در فروشگاه ها به دست مصرف کننده رسید اما در حال حاضر ماهی کیلویی 8000 تومان ارزانتر شده است.

وی درباره دلایل کاهش قیمت ماهی در بازار گفت: ماهی از جنوب به نام ماهی آمور در بازار عرضه می شود که به نام ماهی قزل آلا خوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بامداد. چرا قزل آلا ارزان شد/عرضه و تقاضای ماهی نامتعادل است

بامداد. چرا قزل آلا ارزان شد/عرضه و تقاضای ماهی نامتعادل است